• Wpisów:43
  • Średnio co: 58 dni
  • Ostatni wpis:6 lata temu, 15:19
  • Licznik odwiedzin:5 394 / 2557 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Tak mnie naszło na coś zwyczajnego


+nie zesrajcie się tymi świętami -.-
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
Po długiej przerwie postanowiłam coś dodać.
Padło na żelkowe misie- kolczyki ;3
Jeszcze bez bigli.


Jestem zbulwersowana faktem, że nie mam dostępu do transparentnej FIMO. Ehh, życie.
  • awatar Notatka: Haribo! prawie jak prawdziwe! ;)
  • awatar olcikk: Miiśki ;) fajowe. A co do fimo transparentnej - to możesz zamówić przez internet, chyba że się tego wystrzegasz ;) ja zawsze kupuje na allegro (1 kostka ok. 7zł, a np. w empiku ok 9zł ;))
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Czy mi się wydaje, czy weekend nadszedł bardzo szybko?


  • awatar handmadeka: A mnie do weekendu się ciągnęło :( Ale już nareszcie. Rameczka bardzo ładna :D
  • awatar `` prezent od Mikołaja, .♥: nie przesadziłaś moim zdaniem trochę więcej to znaczy oryginalnie. :). Widać że ktoś zazdrości oryginalności ;)
  • awatar Gość: Ładnie ;) I wcale nie jest za dużo silikonu. A dla mnie zawsze się strasznie ciągnie do weekendu.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Zrobiłam sobie niebieską świnkę, o taką:

ale było jej smutno, więc dorobiłam drugą :3
Tym razem zieloną ;PP


Do następnego
  • awatar Gość: Słodko. ^_^ Zapraszam do nas. :D
  • awatar Valerie18: Ty niby początkujesz ?! Dziewczyno, jesteś moim faworytem ! Koffam Cię i te Twoje śliczne prace ! :)
  • awatar Cattiva's Handmade: jakie świetne :D! dziekuję :*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Pogoda nie dopisuje.
Ciężko robić zdjęcia, no i czasu nie ma.
_____________________________
Otrzęsiny- było zajebiście, hehe
A, niech będzie- serduszkowy donut
Najprawdopodobniej wyląduje na prezencie dla Kingi ;3
  • awatar Gość: @Levv: to dodaj fote ;*
  • awatar Levv: @gość: już zrobiłam! ;pp
  • awatar Gość: @Levv: a kiedy zrobisz cipo ;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 
Dzisiaj mija mój 100 dzień tutaj
Żałuję, że nie zrobiłam z tej okazji czegoś ekstra :C
Dodaję więc babeczkę.


PS: Chłopakom najlepszego ;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Po 10-dniowej przerwie postanowiłam się odezwać
Wreszcie posiadam upragnione urządzonko do nakładania akrylu. Teraz muszę tylko poćwiczyć :>

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Nie wypieczony- wiem, że i tak jestem spóźniona, więc nie chciałam już bardziej wydłużać. Jeśli już za późno- trudno :C
Donut nie wyszedł mi najlepiej, chyba ze względu na małe wymiary- niewiele ponad 1 cm. ;>
  • awatar Notatka: też taki lepiłam, tylko połamał mi się przy telefonie ;)
  • awatar Gość: o co chodzi temu "gościowi" ? do mnie też pisał ale ja do niego nie
  • awatar Gość: hej : ) odezwij sie do mnie na gg 13550813 Mam dla Cb ciekawą propozycje która pomoże Ci rozwijac swoją modelinową pasje ; )
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Ostatnio zakochałam się w kokardkach :3
Dlatego też uważam, że ten pierścionek jest najlepszy ze wszystkich ^^

 

 
Wisiorek wąsy- podpatrzony na glovestar.
Postanowiłam zrobić sobie taki sam, bo bardzo mi się spodobał ^^ tak łatwy do wykonania, a jaki efektowny
 

 
Popularny, ale dość fajny wzór
Tym razem pod postacią zawieszki do telefonu.


To tyle. Nie będę się rozpisywać :>
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
No, hej dziewczyny
Jak tam pierwszy dzień szkoły wam zleciał?
Mnie średnio. Ale jakoś było.
Wychowawczyni nie wydaje się być najfajniejsza, no ale przecież jeszcze jej dobrze nie znamy.
Kocenie też zaliczone. ;<
A już jutro czeka na nas test z angielskiego! -.-
Jakoś nie pali mi się do tego gimnazjum.
W najbliższym czasie odwiedzimy naszą starą panią, która, niestety miała pod koniec roku bardzo przykry wypadek, i umarł jej ktoś bliski [*].
_____
Awww ;3
Pozdro. ^^
______

A no tak, na deser: kolczyki które miałam mieć na rozpoczęcie, ale różyczki były za duże i musiałam urwać i wkleić mniejsze- białe.
 

 
Słodkie kolczyki- wisienki. Myślę, że raczej mi się udały


Notkę miałam dodać już wczoraj, ale zdjęcie nie chciało się załadować.
 

 
Zrobiłam dwa jabłka- jedno w 3D a drugie płaskie ;P Pierwsze będzie zawieszką, a drugie pierścionkiem.



Nefrytium zaliczone- pozytywnie!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Coś podobnego pojawiało się już na pingerze kilka razy. Mi niestety troszkę nie wyszła- niewyschnięty akryl przeżył 2 upadki -.-
Ale, co tam. Co się ma kisić w moim ukochanym folderze? ;>
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Znalazłam niezbyt ładne, malutkie pudełeczko.
Oczywiście musiałam je udekorować ;P
Średnica ok. 3,5 cm.



Muszę nadrabiać zaległości- 3 dni nie było notki! O.O
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
2 wersja kwiatka, którego już pokazywałam.
Tym razem w wersji żółto-białej. Szczerze? Niebiesko-czarny jest fajniejszy


Cały wczorajszy dzień spędziłam na festynie. W sumie, było nawet nieźle. Poznałam kilka fajnych dziewczyn. Ale uwierzcie mi na słowo- to dziwne uczucie gdy wszyscy pokazują na ciebie palcami i mówią o tobie, a ty o tym nie wiesz.
 

 
  • awatar Gość: Jaki uroczy ^^ :D
  • awatar Loving blue-eyed ♥: heh ja tez go juz dawno ulepilam tez 'inspirowana' Jazz ^^ ale moj ma inna lapke ;)
  • awatar Jazz '-': aż chce się go przytulić :P , świetnie Ci wyszedł :) pozdrawiam :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›